خانه وبلاگ قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت دوربین حرارتی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دوربین حرارتی اندروید-دوربین حرارتی موبایل-دوربین حرارتی اسلحه که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دوربین حرارتی اندروید-دوربین حرارتی موبایل-دوربین حرارتی اسلحه  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت دوربین حرارتی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی عنوان قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2    کلیک کنید


قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت دوربین حرارتی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین حرارتی اندروید-دوربین حرارتی موبایل-دوربین حرارتی اسلحه  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت دوربین حرارتی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  قیمت دوربین حرارتی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت دوربین حرارتی اندروید-دوربین حرارتی موبایل-دوربین حرارتی اسلحه  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

دوربین های حرارتی چیست؟
دوربین‌های حرارتی ابعاد کاملاً جدیدی از نظارت امنیتی را ارائه می دهند. به طور کاملا خلاصه و واضح باید گفت که، برخلاف نور مرئی ، گرما را می بینند. به این شکل قادرند در تاریکی مطلق هم، انسانها و اجسام دیگر را به خوبی شناسایی کنند.
از این دوربین مداربسته می توان با سیستم های امنیتی IP و آنالوگ هم استفاده کرد. کاربرد دوربین های حرارتی به نوعی است که با هر دو درگاه Ip و آنالوگ همراه اند. همین امر آنها را به یک مورد افزودنی مناسب برای سیستم امنیتی شما تبدیل می کند. به بیان دیگر دوربین مداربسته آنالوگ و IP هر دو می‌توانند دوربین حرارتی باشند.
اساس کار دوربین های Thermal
تصاویر ارائه شده توسط دوربین های امنیتی حرارتی به گرمایی که از فرد ساطع می شود ، وابسته هستند. بنابراین برای شناسایی در مناطق حساس که سوء استفاده کنندگان با پوشاندن خود جلب توجه نمی کنند، گزینه بسیار خوبی به شمار میرود. دلیل استفاده از این دوربین ها در مناطق حساس، دیدن حرارت و گرمای آنها است. اگر در حال حاضر یک دوربین امنیتی دارید، اضافه شدن این دوربین‌ها، می‌تواند عملکرد امنیتی شما را بهبود ببخشد.
مزایای دوربین های حرارتی
+لنز دوربین های حرارتی، گرما را می بیند
همانطور که دانستید دوربین های امنیتی حرارتی به جای نور ، گرما را می بینند. فناوری این دوربین ها به کاربر این امکان را می دهند تا بدون توجه به سطح نور، جسم متحرک را ببیند.
از آنجا که تلاش‌های جنایی در پوشش تاریکی انجام می شوند، این دوربین ها مکمل عالی‌ای برای سیستم نظارتی به حساب می‌آیند. می‌توانید با اتصال به اینترنت امن، به دوربین‌ها دسترسی داشته باشید حتی اگر خارج از آن محیط باشید. در بسیاری از موارد ، صرفاً داشتن دوربین‌های نظارت تصویری در یک مکان ، تلاش‌های سارقان را خنثی می کند.
همچنین یکی از ویژگی‌های دوربین‌های حرارتی آن است که این دوربین‌ها می‌توانند حتی تصویر افراد را بخوبی ثبت کنند. در نتیجه تشخیص سارق و مجرم به آسانی هرچه تمام تر صورت میگیرد.
+از لنز آنها چیزی پنهان نمی شود 
برای متجاوزان ، پنهان ماندن در اطراف درختان یا بوته‌ها در مقابل این دوربین‌ها، تقریبا غیرممکن است. چرا که حرارت بدن آنها با درخت و موانع دیگر متفاوت است و به این شکل قابل تشخیص خواهند بود. همچنین تعداد آلارم کاذب تشخیص حرکت را نیز کاهش می دهند . زیرا فقط منابع حرارتی در حال حرکت تایید می شوند، نه اشیایی مانند درختان که در باد می وزند.
در واقع دوربین‌های امنیتی حرارتی، هنگام نظارت بر محیط های بزرگ، نظیر  مناطق جنگلی سنگین و مناطق دیگر _که دارای انسدادهایی که مانع از مشاهده هستند میشوند هستند_ گزینه ای ایده آل محسوب میشوند. فناوری این دوربین مداربسته از گرمائی که از یک جسم یا فرد ایجاد می‌شود برای شناسایی مکان آنها استفاده می‌کند. این فن آوری که توسط این دوربین‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به یک منبع نور خارجی برای بهره برداری ندارد.
+از مسافت های خیلی دور هم شکار میکند
انرژی حرارتی به طور کلی سریعتر از نور مرئی حرکت می‌کند. این بدان معنی است که دوربین های Thermal می‌توانند متجاوزان بالقوه را از مسافت‌های بسیار دوری تشخیص دهند. پس به کاربران فرصت بیشتری برای واکنش در مقابل متجاوزان می‌دهند در نتیجه می‌توان به پلیس گزارش داد.
+شرایط دشوار ، مشکلی برای این نوع دوربین ها نیست
علاوه بر ردیابی افراد در تاریکی، در شرایطی که فضای بیرونی، کمتر از حد ایده‌آل باشد، برای ثبت فعالیت‌ها نیز مناسب هستند. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای دوربین‌ صنعتی به حساب می‌آیند. چرا که اغلب این دوربین‌ها در محیط‌های نا‌ملایم نصب شده‌اند. این که آیا طوفان قدرتمندی اتفاق می‌افتد یا مه غلیظی وجود دارد و یا اینکه شرایط به دلیل ماهیت کار شما به خطر بیفتد ، دوربین های حرارتی هنوز هم می توانند افراد و اشیاء را از طریق گرما تشخیص دهند. اینگونه موانع، در روش کار دوربین های حرارتی، اختلالی ایجاد نمی‌کنند.
قیمت دوربین حرارتی FLIR C2 / فلیر FLIR C2 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دوربین حرارتی اندروید-دوربین حرارتی موبایل-دوربین حرارتی اسلحه  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله قیمت دوربین حرارتی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از قیمت دوربین حرارتی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟